نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2758
-
الف
+

بازیگر سریال «پایتخت»: دیگر عطش شهرت و دیده شدن را ندارم

«هومن حاجی عبداللهی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از روزهای سخت ورودش به دنیای بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «هومن حاجی عبداللهی» که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «پایتخت» با نقش «رحمت» به خاطر دارند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از روزهای سخت ورودش به دنیای بازیگری سخن گفت.

«هومن حاجی عبداللهی» گفت: برای رسیدن به این حرفه و ورود به تلویزیون خیلی جنگیدم و سختی کشیدم، فقر و گرسنگی را تحمل کردم. 

وی ادامه داد: با این همه بی انصافی است اگر بگویم هنوز به حقم در این عرصه نرسیدم، اما اکنون موضوعات دیگری برایم اولویت و جذابیت دارد. اکنون دیگر عطش شهرت و دیده شدن را ندارم. هربار که میخواهم نقش جدیدی را بازی کنم یک اضطراب جدید دارم و اگر بازیگری باشد که این احساس را برای نقش خود نداشته باشد باید این حرفه را کنار بگذارد.

بازیگر سریال «پایتخت» در پیوند با همین موضوع افزود: اکنون به طور حرفوی شغل بازیگری را ادامه می دهم، برای کارم وقت و انرژی می گذارم و از این کار امرار معاش هم میکنم و خرجی یک خانواده را تهیه می کنم.

وی در حالی که پاسخ قطعی درباره حضورش در قسمت های بعدی سریال «پایتخت» را نداد، گفت: در فلمنامه این سریال تغییری به وجود نیامد و آنچه نشر شد همان چیزی بود که از ابتدا ساخته شده بود.

«هومن حاجی‌عبداللهی» زاده ٢٣ سرطان(تیر) ۱۳۵۴ تهران ، بازیگر، گرداننده، صداپیشه و دوبلور ایرانی است.

وی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر در بخش مسابقه تیاتر «ایران دو» جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را کسب نمود.

گفتنی است که مجموعه سریال های «پایتخت» با بازی «هومن حاجی‌عبداللهی» پیش تر از آی فیلم2 به نشر رسیده است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

م ح

نظر شما
ارسال نظر